Szájsebészet

Professzionális szájsebészeti szolgáltatást nyújtunk betegeinknek modern eszközökkel, korszerű eljárásokkal. Célunk pácienseink lehető leggyorsabb felépülése.

Szájsebészet Budapest
Szájsebészet ikon

Miért érdemes a Pont32 szájsebészetet választani?

A szájsebészeti beavatkozások komoly elhatározást kívánnak a páciensek részéről, de a sikeres műtét után garantáljuk, hogy sokkal jobb lesz a közérzete, egészségesebbnek érzi majd magát. Ráadásul a magabiztossága is növekedni fog, hiszen maga mögött hagyhatja fogászati tüneteit és nyugodtan élvezheti kedvenc ételeit és italait.

Szájsebészetünkön Dr. Kiss Tamás arc-, állcsont-, szájsebész, és Dr. Bérczy Kinga dentoalveolaris sebész szakorvos több, mint évtizedes tapasztalattal rendelkezik. Gyakorlati szaktudásuk mellett tudományos munkájukkal is előre lendítik a hazai szájsebészeti szakmát. Mindkettejük szakmai hitvallásának a legfontosabb részét képezi, hogy a betegeik fájdalommentes élménnyel távozzanak.

További információt talál a beavatkozásokról szájsebészeti szolgáltatásaink alatt. Ha pedig úgy érzi, hogy itt az ideje fogai épségének a visszaállításában, ne habozzon, kérjen konzultációt telefonon vagy e-mailen keresztül!

Szájsebészet fájdalom nélkül

Minden bizonnyal a szájsebészet említése az emberek többségéből szorongást vált ki. Engedje meg, hogy bebizonyítsuk: nincs ok a félelemre. Bízza ránk szájsebészeti problémájának megoldását és kellemesen fog csalódni. Idejétmúlt, kellemetlen módszerek helyett, gondos érzéstelenítéssel, maximális kíméletességgel fog találkozni rendelőnkben. Hogy legközelebb már ne úgy jöjjön, „mint akinek a fogát húzzák”.

Mit jelent a szájsebészet?

A szájsebészet (avagy dentoalveolaris sebészet) olyan fogászati beavatkozásokat takar, melyek az állcsontok, illetve az ide kapcsolódó fogak megbetegedéseit gyógyítják. Általában szájon belüli sebészeti beavatkozásokról beszélünk. A leggyakoribb gondot a fogak és az íny elváltozásai jelentik. Olyan kezelések tartoznak ide, mint az összetettebb foghúzások, a bölcsességfogak műtéti eltávolítása, szükség esetén a foghúzás utáni arcüregzárás, a vagy a gyökércsúcs-rezekció. A beavatkozások a fogászati rendelőben történnek, helyi érzéstelenítésben és szakvizsgával rendelkező orvosok végzik el.

Kell-e félnünk a szájsebészettől?

A sebészet szó gyakran erős negatív érzelmeket vált ki a páciensekből, hiszen egy komolyabb beavatkozásra enged következtetni. Mi most eloszlatjuk a félelmeket a fogászat ezen ága kapcsán. Lássuk a leggyakoribb félelemkeltő okokat:

• Látványos helyen történik a beavatkozás. A száj és az arc az első dolog, amit észreveszünk más embereken, ráadásul mi is az arcunkat nézzük meg legtöbbet a tükörben. Épp ezért szorong sok ember, hogy látható nyoma marad a kezelésnek. Szájsebészeink ezért a lehető legkíméletesebben végzik el munkájukat, hogy minél kevesebb külső tünettel gyógyuljon a seb.
  • A beavatkozás az arc csontjait és a szájüreg sűrűn beidegzett részeit érinti, ezért fokozottabban érzékelhetjük a beavatkozást, mint testünk más részein. Professzionális érzéstelenítő módszereink gondos alkalmazása azonban garantálják a fájdalommentes műtéteket.
  • Orvosaink évtizedes tapasztalattal és modern technológiákat felhasználva végzik a műtéteket. Ma már rendkívül precíz és szövetkímélő beavatkozásokat használnak a szájsebészek is, így a páciensek felépülése gyorsabb és kevesebb fájdalommal jár.

Bátran konzultáljon szájsebészeinkkel tüneteiről és fenntartásairól. Biztosak vagyunk benne, hogy megfelelő megoldást találunk a problémájára.