100%-OS FOG ÉRZÉSTELENÍTÉS?

Igen, Nálunk lehetséges!

100%-OS FOG ÉRZÉSTELENÍTÉS?

Igen, Nálunk lehetséges!

Rendelőnkben kizárólag tapasztalt szakorvosok dolgoznak, akik különösen nagy figyelmet szentelnek a megfelelő minőségű és mennyiségű érzéstelenítésre. Ez a Pont32 100-os fog érzéstelenítés.

Tudjuk, hogy mindenki tart az injekciótól, de nálunk nem kell félnie.

Az érzéstelenítés az alábbi lépésekből áll

1. Minden esetben először bekenjük az ínyt a szúrás helyén egy speciális, érzéstelenítő hatású zselével. Ezt nagyon kedvelik a páciensek, mert egyrészt jó ízű, másrészt már önmagában elég erősen elzsibbaszt.
  2. Ezt követően egy rendkívül vékony tűvel, direkt ehhez kifejlesztett eszközzel egy gyorsan ható érzéstelenítőt adunk be (Ubistein Forte), amivel teljesen fájdalom nélküli kezelés érhető el.
  3. A beavatkozás előtt ellenőrizzük, hogy teljesen elzsibbadt-e a kezelendő terület, és ha a páciens nem biztos benne, további érzéstelenítőt juttatunk be, amivel 100%-osan garantáljuk, hogy a kezelés nem fog fájni.

100%-os Érzéstelenítés

Rendelőnkben kizárólag tapasztalt szakorvosok dolgoznak, akik különösen nagy figyelmet szentelnek a megfelelő minőségű és mennyiségű érzéstelenítésre. Ez a Pont32 100-os fog érzéstelenítés.

Tudjuk, hogy mindenki tart az injekciótól, de nálunk nem kell félnie.

Az érzéstelenítés az alábbi lépésekből áll

1. Ezt követően egy rendkívül vékony tűvel, direkt ehhez kifejlesztett eszközzel egy gyorsan ható érzéstelenítőt adunk be (Ubistein Forte), amivel teljesen fájdalom nélküli kezelés érhető el.
  2. A beavatkozás előtt ellenőrizzük, hogy teljesen elzsibbadt-e a kezelendő terület, és ha a páciens nem biztos benne, további érzéstelenítőt juttatunk be, amivel 100%-osan garantáljuk, hogy a kezelés nem fog fájni.

Eddig azért nem mert fogorvoshoz menni, mert félt a fájdalomtól?

Eddig azért nem mert fogorvoshoz menni, mert félt a fájdalomtól?