SMILE DESIGN – MOSOLYTERVEZÉS

Ön is szeretne tökéletes, fehér fogakat? Szeretne újra fiatalos mosolyt akár 10 nap alatt?

SMILE DESIGN – MOSOLYTERVEZÉS

Önnek szüksége van smile design-ra, amennyiben

• Elülső fogai kopottak, megrövidültek
  • Rések vannak a fogai között, ami zavarja Önt
  • Sérülés miatt letört a fogából egy darab
  • Zománchibák láthatóak a fog felszínén
  • Elszíneződések, repedések vannak rajta
  • Régi nagy kiterjedésű tömések vannak a frontfogaiban
  • Szabálytalan tengelyállásúak a fogai, de nem szeretne fogszabályozót
A smile design nem egy konkrét kezelés, hanem egy irányzat, ami lehetővé teszi, hogy a páciens karakteréhez leginkább passzoló, harmonikus mosolyt tudjunk kialakítani. Ehhez figyelembe kell venni a páciens személyiségét, arcformáját, arc-szimmetriáját, életkorát és ennek megfelelően kell elkezdeni a fogpótlás, vagy restauráció készítését.

Első lépésben egy konzultáció keretében megbeszéljük, mit nem szeret a mostani mosolyán, mi nem tetszik a fogaiban, hogy tudjuk, milyen irányban induljunk el. Fotókat készítünk Önről, a fogairól, az arcáról, hogy eldönthessük, milyen fogforma illik Önhöz.

Következő lépésben lenyomatot veszünk a mostani helyzetről, és erre a lenyomatra a fogtechnikus elkészít viaszból egy mintázatot Önnek, amin látszik, milyenek lesznek az új fogai. Ezt a mintázatot a fogorvos műanyagból elkészíti az Ön fogaira próbaképpen (még mindenféle csiszolás, beavatkozás nélkül), így már előre láthatja a tükörben vagy fényképen, milyenek lesznek az új fogak. Ilyenkor közösen megbeszéljük, milyen kezelés lenne Önnek a legmegfelelőbb. Ez a kezelés lehet kerámiahéj, fémmentes korona, direkt kompozit héj, vagy élkiegészítés.

Amikor ezzel készen vagyunk, eltávolítjuk ezt a műanyag mintázatot, és ekkor kezdődik el a tényleges kezelés.

Smile Design

Önnek szüksége van smile design-ra, amennyiben:

• Elülső fogai kopottak, megrövidültek
  • Rések vannak a fogai között, ami zavarja Önt
  • Sérülés miatt letört a fogából egy darab
  • Zománchibák láthatóak a fog felszínén
  • Elszíneződések, repedések vannak rajta
  • Régi nagy kiterjedésű tömések vannak a frontfogaiban
  • Szabálytalan tengelyállásúak a fogai, de nem szeretne fogszabályozót

Igazán ragyogó mosolyt szeretne?

Igazán ragyogó mosolyt szeretne?